Followers

nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, January 4, 2012

new year

ehem , ehem . 

assalamualaikum .


dah new year rupenya . ari neh jek dah 04 JANUARI 2012 . huhuk . rasa macam 2009 baru semalam jek . hee . rasanya belum terlambatkan na ucap HAPPY NEW YEAR*muah sikit . lepas habis sem 6 , dah ta boleh nak buli ajila lagi , hahak . dah ta boleh na panggil nenek lagi . dah tak boleh na pergi kelas samasama lagi . semua sekali dah tak boleh ! sob sob sob . terasa bahang kesedihan disini yer . hahak . 


selama 6 sem aq bersama diorang , alhamdulillah ta de pape masalah . masalahnya cume sorang tuh jek . apa pun ta boleh . hahak . kalau dulu masa sem 1 , group kitorg ada 5 orang , naik 6 , 7 , 8 , 9 , 10 , 11 . hahak . ramaikan ? semuanya berjalan lancar sampai sem 4 . abes jek praktikal , semua liat nak naik dah . dah sedap kan . dok umah , makan tido . hahak . sem5 , macam harem . sorang sorang buat hal . biasa lahh lumrah . sem 6 plak , lain-lain major (meja) kerusi pown lain-lain . hahak . berpisahhlahh kami . pergi kelas kalau kelas major , memang 3 orang jek . kalau kelas yang masih sama , ramailahh kan . hmm . 


sepanjang 2011 , ta de perkara buruk yang berlaku kat diri aq . semuanya berjalan lancar . alhamdulillah . semoga apa yang sibling saya dan keluarga saya hajati untuk 2012 , mudah-mudahan menjadi kenyataan . amin . 


p/s : bila nak kawen haa ? okbai ~

1 comments: