Followers

nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, April 26, 2012

*bunyi cengkerik*

assalamualaikum .  lama dah tak update blog . rasa mcm rindu-serindunya dekat blog yang huduh neh . hihi . aku tak update sebab busy dengan final , busy dengan dunia belajar . pelajar cemerlang lahh katekan *flip hair* . alhamdulillah semuanya telah selesai dan berat hati nak tinggalkan Politeknik Ibrahim Sultan . 


sebenarnya, banyak benda aku nak update . tp nanti-nanti kot . hihi . aku dah balik kampung petang neh . jgn nanges tau . aku tau korang rindu aku . haha . nanti aku update lagi . okbai . 

1 comments:

Ania said...

Salam kenal! Saya dari team Kumpulbagi. Blognya nice, dah lama tidak update.
Jika Anda mau mempromosikan blognya lagi dan share files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
Coba servis kami tanpa registrasi:)